הצהרת נגישות

נגישות

מסעדת אחלה פועלת ומקדמת את נושא הנגישות. אנו רואים באוכלוסייה עם מוגבלות אוכלוסייה שוות זכויות, הזכאית ליהנות מנגישות מלאה לנכסי ושרותי המסעדה פועלת לפי המוגדר בחוק ואף למעלה מכך במטרה לסייע לאנשים עם מוגבלויות לשפר את איכות החיים ולאפשר את שילובם בחברה בדרך של כבוד, שוויון ועצמאות. התאמות אלו נעשות בכפוף ובהתאם להוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התשנ"ח – 1998) והתקנות על פיו.

תאריך עדכון הצהרה 28 ליוני 2022

הסדרי נגישות במסעדה

במהלך השנים האחרונות המסעדה מבצעת תוכנית עבודה סדורה במטרה לאפשר נגישות נוחה יותר למסעדה. ההחלטות המתקבלות משקפות את מחויבותה של המסעדה לחברה ולקהילה במטרה להקל על ציבור בעלי המוגבלויות בנגישותם.

אם במהלך הגלישה באתר נתקלתם בקושי בנושא נגישות, צוות הנגישות של החברה עומד לרשותכם במגוון ערוצים לפנייה בנושאי נגישות, נשמח לקבל מכם משוב.
פרטי רכז/ת נגישות בחברה לפניות, הצעות ובקשות בנושא נגישות המסעדה והסביבתה, יש לפנות אל:

אחראי נגישות, אסף (אסי)
אימייל: achlaeilat@gmail.com
טלפון: 08-6342555
נייד: 050-2877087

יש במסעדה:

  • אתר אינטרנט נגיש
  • חניית נכים
  • כניסה נגישה
  • שילוט הכוונה
  • שירותי נכים מאובזרים ונגישים

הסדרי נגישות באתר האינטרנט:

  • אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.
  • התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
  • הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן כרום.
  • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
  • מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלואלרי.
  • לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.
  • מסמכים או סרטוני וידאו שעלו לאתר לפני אוקטובר 2017 ייתכן שלא נגישים באופן מלא. במידה שנתקלתם במסמך כזה או בסרטון, תוכלו לפנות לרכזת נגישות של החברה ואנחנו נדאג להנגיש לכם את המידע.
  • מסירת מידע בפורמט נגיש – החברה מעמידה עבור לקוחותיה אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלות. לפניות ומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם רכז הנגישות של החברה שפרטיו מופיעים בהמשך ההצהרה.
  • בדיקות ויעוץ הנגישות בוצעו על ידי חברת ״נגיש בקליק״
 

דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות באחד מסניפנו ו/או במוקד שירות הלקוחות:

יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר.

במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.

 

במידה ומצאתם תקלה, או שאינכם מסתדרים עם ממשק הנגישות, או שיש לכם רעיונות לשיפורו, נשמח לשמוע מכם. בלחיצה על "שלחו משוב" הנמצא בתחתית ממשק הנגישות, תוכלו למלא טופס משוב ולספר לנו על חוויתכם באתר. בנוסף, ניתן לפנות למייל בכתובת למעלה.